Bestuursrapportage (Berap) 2020
|
Blz. 1
|
Programma’s
|
Blz. 2
|
Inleiding Bestuursrapportage 2020
|
Blz. 3
|
Inleiding
|
Blz. 4
|
Algemeen
|
Blz. 5
|
Realisatie doelstellingen programmabegroting 2020
|
Blz. 6
|
Financiële toelichting
|
Blz. 7
|
Covid-19 maatregelen
|
Blz. 8
|
Informatie impact corona, peildatum eind augustus 2020
|
Blz. 9
|
Paragraaf financiële impact corona
|
Blz. 10
|
Paragraaf impact corona op realisatie programmadoelen Programmabegroting 2020
|
Blz. 11
|
Programma Sociaal Domein
|
Blz. 12
|
Inleiding Programma Sociaal Domein
|
Blz. 13
|
Inleiding Programma Sociaal Domein
|
Blz. 14
|
Doelenboom Sociale Zaken
|
Blz. 15
|
Doelenboom
|
Blz. 16
|
Inhoudelijk perspectief
|
Blz. 17
|
Beoogd maatschappelijk effect
|
Blz. 18
|
Doel: Naar vermogen participerende doelgroep Participatiewet In de maatschappij
|
Blz. 19
|
Doel: Financieel en sociaal zelfredzame inwoners
|
Blz. 20
|
Doelstellingen
|
Blz. 21
|
Subdoel: De zelfredzaamheid van de doelgroep participatiewet is bevorderd middels eigen kracht en de arbeidscapaciteit is geoptimaliseerd
|
Blz. 22
|
Uitvoeren sociale werkvoorziening
|
Blz. 23
|
Begeleiden naar arbeid middels o.a. ons eigen leerbedrijf en/of participatie en/of tegenprestatie en/of garantiebanen en/of nieuw beschut
|
Blz. 24
|
Zoekrichting: renderende en vitale netwerken: versterken van de MO SOWECO
|
Blz. 25
|
Doelenboom Maatschappelijke ondersteuning
|
Blz. 26
|
Doelenboom
|
Blz. 27
|
Inhoudelijk perspectief
|
Blz. 28
|
Beoogd maatschappelijk effect
|
Blz. 29
|
Doel: Inwoners wonen langer zelfstandig thuis
|
Blz. 30
|
Doel: Inwoners voorzien in hun ondersteuningsbehoefte
|
Blz. 31
|
Doel: Inwoners zijn zich bewust van eigen verantwoordelijkheid nu en in de toekomst
|
Blz. 32
|
Doelstellingen
|
Blz. 33
|
Subdoel: Maatwerkvoorzieningen zijn toereikend
|
Blz. 34
|
Financiële ontwikkelingen sociaal domein
|
Blz. 35
|
Doelenboom Gezondheidszorg
|
Blz. 36
|
Doelenboom
|
Blz. 37
|
Inhoudelijk perspectief
|
Blz. 38
|
Beoogd maatschappelijk effect
|
Blz. 39
|
Doel: De gezondheid en vitaliteit van inwoners is bevorderd
|
Blz. 40
|
Doel: De gezondheid van inwoners is beschermd
|
Blz. 41
|
Doelstellingen
|
Blz. 42
|
Subdoel: Hulp in nood is geboden waar nodig
|
Blz. 43
|
Ontwikkeling Scheidingsloket
|
Blz. 44
|
Doelenboom Jeugd
|
Blz. 45
|
Doelenboom
|
Blz. 46
|
Inhoudelijk perspectief
|
Blz. 47
|
Beoogd maatschappelijk effect
|
Blz. 48
|
Doel: Er zijn voldoende ontwikkelingsmogelijkheden voor de jeugd op alle leefgebieden
|
Blz. 49
|
Doel: Er is preventie van problemen bij jeugd
|
Blz. 50
|
Doel: Waar nodig is er ondersteuning en zorg voor jeugdigen en ouders
|
Blz. 51
|
Doelstellingen
|
Blz. 52
|
Subdoel: Er zijn voor alle jeugdigen voldoende toegankelijke basisvoorzieningen gericht op activering en preventie
|
Blz. 53
|
Subsidiëren en afspraken maken op het gebied van jongerenwerk en straathoekwerk
|
Blz. 54
|
Subdoel: Jeugd in (tijdelijk) kwetsbare posities wordt ondersteund
|
Blz. 55
|
AANGEPAST: Afspraken maken en beheren met instellingen, zorgaanbieders, huisartsen en Raad voor kinderbescherming
|
Blz. 56
|
AANGEPAST: Beschikbaar stellen en toewijzen van jeugdhulp
|
Blz. 57
|
Verklaring verschillen Programma Sociaal Domein
|
Blz. 58
|
Overzicht baten en lasten
|
Blz. 59
|
Programma Ruimte
|
Blz. 60
|
Inleiding Programma Ruimte
|
Blz. 61
|
Inleiding Programma Ruimte
|
Blz. 62
|
Verklaring verschillen Programma Ruimte
|
Blz. 63
|
Overzicht baten en lasten
|
Blz. 64
|
Programma Economie en vrije tijdsbesteding
|
Blz. 65
|
Inleiding Programma Economie en vrije tijdsbesteding
|
Blz. 66
|
Inleiding Programma Economie en vrije tijdsbesteding
|
Blz. 67
|
Verklaring verschillen Programma Economie en vrije tijdsbesteding
|
Blz. 68
|
Overzicht baten en lasten
|
Blz. 69
|
Programma Fundament
|
Blz. 70
|
Inleiding Fundament
|
Blz. 71
|
Inleiding Programma Fundament
|
Blz. 72
|
Doelenboom Bedrijfsvoering
|
Blz. 73
|
Doelenboom
|
Blz. 74
|
Inhoudelijk perspectief
|
Blz. 75
|
Beoogd maatschappelijk effect
|
Blz. 76
|
Doel: De medewerkers zijn in staat te doen wat de organisatie vraagt
|
Blz. 77
|
Doel: Inwoners zijn geïnformeerd en participeren
|
Blz. 78
|
Doel: Kwalitatief goede, effectieve en efficiënte ondersteuning en advisering aan bestuur en organisatie
|
Blz. 79
|
Doel: De financiële huishouding geeft een volledig en betrouwbaar beeld van de gemeentelijke financiële positie
|
Blz. 80
|
Doelstellingen
|
Blz. 81
|
Subdoel: Actuele informatie is veilig, beschikbaar, betrouwbaar en toegankelijk in efficiënte systemen
|
Blz. 82
|
Faciliteren flexwerken (tijd en plaats onafhankelijk werken)
|
Blz. 83
|
Subdoel: Alle IC processen zijn beoordeeld op risico’s
|
Blz. 84
|
Bijhouden van de verzekeringsportefeuille
|
Blz. 85
|
Verklaring verschillen Programma Fundament
|
Blz. 86
|
Overzicht baten en lasten
|
Blz. 87
|
Financiële positie en ontwikkeling
|
Blz. 88
|
Financiële positie en ontwikkeling
|
Blz. 89
|
Overzicht van baten en lasten per programma
|
Blz. 90
|
Resultaatbestemming
|
Blz. 91
|
Toelichting overzicht 'baten en lasten per programma'
|
Blz. 92
|
Activiteiten
|
|
Zoeken
|
|
Bijlagen
|
|
Contact
|
|
PrivacyStatement
|
|
Sitemap
|
|